1. Se vor lua în considerare pentru decontare:
- abonamentele care au fost amânate luna trecută pe considerente legate de valabilitate;
- abonamentele de 30 de zile achiziționate începând cu data de 10 septembrie, până pe 11 noiembrie (inclusiv). Se vor accepta, în cazul în care nu au fost depuse deja pentru decontare, abonamentele mai vechi, achiziționate în lunile anterioare, dar nu mai devreme de 10 septembrie. Abonamentele de 30 de zile, achiziționate după 11 noiembrie vor fi decontate luna următoare;
- abonamentele de 7 zile valabile până la data de 10 decembrie (inclusiv). De exemplu, abonamentele de 7 zile achiziționate pe data de 4 decembrie vor putea fi decontate în această lună. Abonamentele de 7 zile, achiziționate după 4 decembrie, vor fi decontate luna următoare;
- în cazul studenților de anul I (bobocii de anul acesta), data de la care se pot lua în considerare cererile de decontare este 30 septembrie. Astfel, aceste abonamentele lor se vor deconta direct proporțional cu numărul de zile în care abonamentul lor a fost valabil, începând cu data de 30 septembrie.
2. Nu se vor mai lua în considerare:
- abonamentele studenților care și-au finalizat studiile în iulie, anul acesta, chiar dacă acum sunt masteranzi în anul I. Așa cum precizam și în lunile anterioare, pentru că nu au avut statut de student în perioada 13 iulie – 29 septembrie, Universitatea nu le poate deconta abonamentele;
- cererile de decont cu abonamente achiziționate înainte de 10 septembrie (între 10 iunie – 10 august);
Pe pagina dedicată instrucțiunilor de decontare mai sunt câteva precizări:
1. Vârsta studentului trebuie să fie cuprinsă între 16 și 29 de ani. Formularul nu se poate salva dacă nu se încadrează. Studentul trebuie să fie înscris la cursuri de zi: licență, master, doctorat.
2. În funcție de modul de achiziționare a abonamentelor este necesară încărcarea următoarelor:
- pentru abonamentele achiziționate online este suficientă încărcarea imaginii / documentului cu extrasul de cont care să demonstreze plata efectuată. Din această imagine / document trebuie să reiasă clar și datele de identificare ale plătitorului. În lipsa datelor de identificare deconturile NU vor fi aprobate.
- pentru documentele achiziționate fizic (de la tonete sau tonomate) nu trebuie încărcate documente cu dovada de plată.
3. Pentru plata decontului, studenții trebuie să insereze în aplicație IBAN-ul de la un cont deschis pe numele lor (de preferat de la una dintre băncile cu care UAIC are încheiate convenții). IBAN-ul trebuie însoțit și de un extras de cont pe care trebuie să apară numele studentului care a depus cererea de decontare. În cazul IBAN-urilor de la conturile altor persoane decât studentul care a depus cererea sau în lipsa datelor de identificare de pe extrasul de cont, deconturile NU vor fi aprobate.
4. Cererile de decont se pot depune doar între 1 și 10 ale fiecărei luni.
5. Se pot deconta abonamentele achiziționate în lunile anterioare (nu și cele emise care sunt mai vechi de 3 luni de zile raportat la data de 10 a lunii curente), cu condiția ca cererea de decont să fie făcută în perioada în care studentul care încarcă cererea să fie înmatriculat și să corespundă condițiilor de eligibilitate menționate în prima parte a acestui ghid.
6. Cererile de decont făcute după absolvirea studiilor, nu se vor mai accepta pentru decont.
7. După data de 10 a lunii nu se mai pot depune cereri de decont.
8. Verificarea cererilor de decont va avea loc între 1 și 15 ale fiecărei luni.
9. În perioada de verificare, starea cererii poate apărea cu status ”revizie” în aplicație. Sistemul trimite un email automat cu detaliile pe adresa: nume@student.uaic.ro specifică fiecărui student UAIC. Studenții cărora li se semnalizează că este nevoie de revizie pot face modificări și pot încărca documentele solicitate nu mai târziu de 15 ale lunii.
10. Prin intermediul aplicației vor fi decontate doar abonamentele pentru transportul local din Iași, achiziționate la preț întreg (abonamente de 30 de zile și abonamente de 7 zile).