Exmatriculări, reînmatriculări, revenire la studii (după întrerupere de studii) și înscriere semestrială, septembrie 2025

AN UNIVERSITAR 2025 – 2026

Exmatriculări

Studenții care au fost în anii 1 si 2 în anul universitar 2024-2025 și care au mai mult de 30 de credite nepromovate, precum și studenții care au fost în anul 3 în anul universitar 2024-2025 și nu au situația încheiată (au una/ mai multe discipline nepromovate) vor fi exmatriculați, avînd posibilitatea să se reînmatriculeze, în condițiile de la punctul următor.

(studenții nu vor include disciplinele aferente modulului psihopedagogic pentru a-și calcula numărul de credite restante)

Reînmatriculări

  • se vor depune fizic, la Secretariatul Facultății de Litere, în zilele lucrătoare, în timpul programului cu publicul, în intervalul 01 – 15.09.2025, însoțite de chitanța de plată a taxei de reînmatriculare (200 lei), plătită la BRD, cod 29 și, dacă este cazul, chitanța de plată a debitelor restante.
    • chitanța de plată a taxei de reînmatriculare (200 de lei), plătită la BRD, cod 29
    • şi, după caz, de chitanţa de plată a debitelor restante

 

IMPORTANT!

  • Doar studenții care au solicitat reînmatricularea în intervalul 01–15.09.2025 vor putea participa, în condițiile stipulate de Regulamentul privind activitatea profesională a studenților, ciclul de studii universitare de licență și Regulamentului privind activitatea profesională a studenților, ciclul de studii universitare de licență masterat, la sesiunile de examene din ianuarie-februarie 2025.

Revenire la studii după întrerupere de studii

Studenţii care reiau studiile în anul universitar 2025-2026 vor depune cererile de revenire (descarcă formularul) la Secretariatul Facultății cu cel puțin 15 zile înaintea începerii semestrului în care se face revenirea.

Studenţii reveniţi vor completa Fișa de înscriere anuală aferentă anului 1 sau 2 după caz, studii de licenţă şi master iar studenţii din anul al III lea, studii de licenţă Fişa de înscriere semestrială pentru semestrul 1, imediat ce vor semna noul Contract de studii și Procesul verbal de echivalare şi stabilire a diferențelor

 

Fișa de înscriere semestrială

  • Studenții integraliști (care nu au restanțe) vor transmite Fişa de înscriere  anuală (studentii din anii I şi II studii de licenţă/master) /Fişa de înscriere semestrială (studenţii din anul III de studii) online, la adresa licenta.litere.uaic@gmail.com, în intervalul 01.09 – 25.09.2025
  • Studenții promovați prin credite (dar care au restanțe ce însumează mai puțin de 30 de credite) vor depune  Fișa de înscriere  fizic, la Secretariatul Facultății de Litere, în intervalul 01-25.09.2025, în intervalul orar al programului cu publicul;
  • Studenții reînmatriculaţi, inclusiv studenții repetenți (care au restanțe ce însumează mai mult de 30 de credite), reveniţi la studii după întreruperea studiilor, transferaţi de la alte Universităţi,  vor completa Fișa de înscriere semestrială, an universitar 2025- 2026 semestrul 1 / Fișa de înscriere anuală aferentă anului universitar 2025- 2026 imediat ce vor semna noul Contract de studii și Procesul verbal de echivalare și stabilire a diferențelor
  • La rubrica Taxe, studenții vor specifica taxa de refacere și reexaminare aferentă disciplinelor la care se vor înscrie în sesiunea de reevaluare din ianuarie-februarie 2025.

Notă:

Studenții de anul I licență și master vor depune fișele de înscriere după începerea anului universitar, în perioada 14 – 27 octombrie 2025. Informații suplimentare vor fi furnizate pe site-ul Facultății, după data de 10 octombrie.

Studenții din anul 1 licența și master își vor alege șefii de grupă până la data 14 octombrie. Șefii de grupă vor fi invitați la Secretariatul Facultății pentru a-și declara calitatea și pentru a primi informații de interes pentru grupa pe care o reprezintă.