Studenții care se reînscriu (prin solicitarea de reînmatriculare sau prin revenire la studii) începând cu semestrul al II-lea au obligația să semneze Contractul de studii și Fișa semestrială
Neîndeplinirea acestei obligații constituie motiv de exmatriculare.
Cererile de revenire la studii se vor depune la Secretariatul Facultății cu cel puțin 15 zile înaintea începerii semestrului în care se face revenirea. Revenirea se face la același statut avut în momentul întreruperii, cu condiția respectării capacității de școlarizare a programului de studii și a numărului de locuri bugetate.
Perioada de depunere a cererilor de reînmatriculare: 12 -19 februarie 2025
Documente necesare pentru reînmatricularea studenților care au fost exmatriculați și nu s-au reînscris începând cu semestrul 1, dar doresc să se reînmatriculeze începând cu semestrul al II-lea, în același an de studiu din care au fost exmatriculați, an universitar 2024-2025:
- cererea de reînmatriculare;
- chitanța de plată a taxei de reînmatriculare în cuantum de 200 lei (taxa se achită la BRD – cod 29);
- chitanța de plată a debitului restant din taxa de școlarizare (unde este cazul), taxa se va achita la BRD, cod taxă – 31, se va specifica forma de învățământ sau taxă neachitată pentru examene restante, cod taxă – 41;
Documente necesare pentru reluarea studiilor de către studenții care au beneficiat de întrerupere de studii până la sfârșitul semestrului I al anului universitar 2024-2025:
- cererea de reluare a studiilor după întrerupere;
- chitanța de plată a primei tranșe din taxa de școlarizare (în cazul studenților care sunt în regim cu taxă).
Neîndeplinirea acestei obligații constituie motiv de exmatriculare.
Studenții care depun cerere de reînmatriculare/revenire din întrerupere de studii, la reluarea studiilor, trebuie să îndeplinească cerințele rezultate în urma modificării planurilor de învățământ, aplicându-se sistemul european de credite transferabile. Recunoașterea disciplinelor promovate se face de către o comisie constituită în acest sens, la nivel de facultate, cu verificarea identității de curriculă, pentru fiecare disciplină, între momentul promovării examenului și momentul reînmatriculării. Această exigență este valabilă și în situația în care studentul este înscris, în mod repetat, în același an de studii.
Taxa de școlarizare pentru studenții reînmatriculați în același an de studiu se calculează în funcție de examenele nepromovate din anul repetat (taxa de școlarizare pe semestrul în curs împărțit la 30 x număr de credite alocate disciplinei respective). Cuantumul taxei de școlarizare se va afișa în Esims după începerea semestrului al II-lea. Taxa se va achita la BRD, cod 31.
Disciplinele nepromovate din anii anteriori (altele decât cele din anul repetat) se vor achita separat la BRD – cod 41, în termenele stabilite de facultate, pe baza înscrierii din fișa semestrială.
Studenții exmatriculați pentru retragerea de la studii nu pot fi reînmatriculați.