Exmatriculări, reînmatriculări, revenire la studii (după întrerupere de studii) și înscriere semestrială, septembrie 2024

Exmatriculări

Studenții care au fost în anii 1 si 2 în anul universitar 2023-2024 și care au mai mult de 30 de credite nepromovate, precum și studenții care au fost în anul 3 în anul universitar 2023-2024 și nu au situația încheiată (au una/ mai multe discipline nepromovate) vor fi exmatriculați, avînd posibilitatea să se reînmatriculeze, în condițiile de la punctul următor.

(studenții nu vor include disciplinele aferente modulului psihopedagogic pentru a-și calcula numărul de credite restante)

Reînmatriculări

  • se vor depune fizic, la Secretariatul Facultății de Litere, în zilele lucrătoare, în timpul programului cu publicul, în intervalul 02 – 16.09.2024, însoțite de chitanța de plată a taxei de reînmatriculare (200 lei), plătită la BRD, cod 29 și, dacă este cazul, chitanța de plată a debitelor restante.

sau

  • se vor transmite online, doar de la adresa declarată de către student și existentă în baza de date a Facultății la adresa licenta.litere.uaic@gmail.com , în intervalul 02 – 15.09.2024
    • chitanța de plată a taxei de reînmatriculare (200 de lei), plătită la BRD, cod 29
    • şi, după caz, de chitanţa de plată a debitelor restante
  •  

Aceste documente vor fi trimise în fișier anexat mesajului.

IMPORTANT!

  • Doar studenții reînmatriculați în intervalul 02–16.09.2024 vor putea participa, în condițiile stipulate de Regulamentul privind activitatea profesională a studenților, ciclul de studii universitare de licență și Regulamentului privind activitatea profesională a studenților, ciclul de studii universitare de licență masterat, la sesiunile de examene din ianuarie-februarie 2025.
  • Studenții care au restanţe doar la discipline de semestrul 2 se pot reînmatricula la începutul celui de al doilea semestru, DAR aceştia trebuie să contacteze Secretariatul, fizic sau la adresa licenta.litere.uaic@gmail.com, în intervalul 01 – 14.09.2024, pentru a solicita verificarea alinierii la planul de învăţământ al seriei curente, aşa încât să afle dacă au de susţinut diferenţe la discipline din primul semestrul. În cazul în care există astfel de diferenţe, studenţii vor trebui să se înmatriculeze începând cu semestrul 1, în intervalul 02-16 septembrie 2024.

Revenire la studii după întrerupere de studii

Studenţii care reiau studiile în anul universitar 2024-2025 vor depune cererile de revenire (descarcă formularul) la Secretariatul Facultății cu cel puțin 15 zile înaintea începerii semestrului în care se face revenirea.

Studenţii reveniţi vor completa Fișa de înscriere semestrială aferentă semestrului 1, imediat ce vor semna noul Contract de studii și Procesul verbal de echivalare şi stabilire a diferențelor

Fișa de înscriere semestrială

  • Studenții reînmatriculaţi, inclusiv studenții repetenți (care au restanțe ce însumează mai mult de 30 de credite) vor completa Fișa de înscriere semestrială aferentă semestrului 1, imediat ce vor semna noul Contract de studii și Procesul verbal de echivalare și stabilire a diferențelor
  • La rubrica Taxe, studenții vor specifica taxa de refacere și reexaminare aferentă disciplinelor la care se vor înscrie în sesiunea de reevaluare din ianuarie-februarie 2025.

Notă:

Studenții de anul I licență și master vor depune fișele de înscriere după începerea anului universitar, în perioada 14 – 25 octombrie 2024. Informații suplimentare vor fi furnizate pe site-ul Facultății, după data de 10 octombrie.

Studenții din anul 1 licența și master își vor alege șefii de grupă până la data 14 octombrie. Șefii de grupă vor fi invitați la Secretariatul Facultății pentru a-și declara calitatea și pentru a primi informații de interes pentru grupa pe care o reprezintă.