Cereri și formulare
Cererile completate se depun la Secretariatul Facultății de Litere – de luni până joi, în intervalul orar 9.00-11.30, sau vineri, între 9.30-11.00.
Excepție fac:
– cererile de refacere a activității, care se adresează, prin email, titularilor disciplinelor pentru care se solicită refacerea;
– cererea de retragere de la studii și cererea adeverință pentru pensie care pot fi transmise și în format electronic, pe adresa de email licenta.litere.uaic@gmail.com.
- Contract de studii pentru modulul DPPD, nivel 1 - dublă specializare
- Contract de studii pentru modulul DPPD, nivel 1 - simplă specializare (** pentru programul Studii americane)
- Cerere adeverință de absolvire fără licență
- Cerere adeverință de înscriere la a doua facultate
- Cerere adeverință pentru pensie
- Cerere de reexaminare
- Cerere de refacere a activității
- Cerere de reînmatriculare
- Cerere de restituire a taxei
- Cerere întocmire situație școlară
- Cerere de retragere de la studii
- Cerere de întrerupere de studii
- Fișa de înscriere SEMESTRIALĂ (2024-2025, semestrul 1) - pentru anii II, III și II master
- Fișa de înscriere ANUALĂ (2024-2025) - pentru anii I și I master
- Formular contestație notă
- Cerere de retragere de la modulul psihopedagogic
- Cerere de revenire la studii
- Cerere de modificare statut din ”student român de pretutindeni” în ”student român cu domiciliul în România”
- Cerere de eliberare pentru 24 de ore a unor documente de studii
- Cerere de retragere a actelor de studii în urma exmatriculării